سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان خود را با صدقه نگاه دارید ، و مالهاتان را با زکات دادن ، و موجهاى بلا را با دعا برانید . و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى [نهج البلاغه] 
»» راز محبوبیت احمدی نژاد به نقل از روزنامه امریکایی

 
راز محبوبیت احمدی‌نژاد به نقل از روزنامه امریکایی واشنگتن‌پست

جمعیت بسیاری برای دیدن احمدی‌نژاد در زیر آفتاب گرم و سوزان منتظر ورود وی بودند. جمعیت زیادی با تشویق و ابراز محبت نسبت به ورود احمدی‌نژاد خوشحالی می کردند. مردم زیادی با مشت های گره کرده با سر دادن شعارهایی در حمایت از احمدی‌نژاد از حضور وی ابراز خوشحالی می کردند جمعیت استقبال کننده از احمدی‌نژاد به قدری زیاد بود که محافظان وی با سختی فراوانی می توانستند جلوی ابراز احساسات مردم را نسبت به او را بگیرند. در این میان یکی بلند فریاد کشید که "مقاوت و استقامت احمدی‌نژاد در مقابل قدرت های جهانی باعث شده که ما نسبت به کشورمان احساس غرور و سر بلندی کنیم، دیگرکاندیداها از صداقت احمدی‌نژاد در وحشت هستند."

روزنامه واشنگتن پست نوشت: علت اینکه احمدی‌نژاد این‌همه مورد حمایت و محبت مردم است را باید در دفاع وی از حق هسته ای ایران و اینکه او می خواهد ایران را به یکی از قدرتمند ترین ملت های جهان تبدیل کند، یافت.

اینکه احمدی‌نژاد درخصوص هولوکاست تشکیک می‌کند و خواهان محو اسرائیل است نیز یکی از علت‌های عمده دیگری است که باعث می شود مردم وی را یک‌بار دیگر بعنوان رئیس‌جمهورخود انتخاب کنند، احمدی‌نژاد بار ها نشان داده است که از غرب حمایت نخواهد کرد.

به نوشته این روزنامه امریکایی، احمدی‌نژاد بعد از اینکه پست ریاست جمهوری را به عهده گرفت، خطاب به آژانس انرژی اتمی اعلام کرد: "‌یا پلمب تأسیسات هسته ای ایران را جمع کنید یا خودمان آنها را می شکنیم و برایتان پست می کنیم." این جمله به شدت مورد حمایت مردم واقع شد. احمدی‌نژاد حقوق و دستمزد ها را افزایش داد و به‌خصوص با حمایت از مردم فقیر روستایی توجه آنها را به خود جلب کرد.

واشنگتن پست در ادامه نوشت: احمدی‌نژاد در سمنان خطاب به مردم گفت "من شنیده ام که شما خواهان کاهش بهای کرایه خانه هستید، من به شما قول می دهم که پروژه های خانه سازی را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم." وی همچنین گفت همکارانش 28 پروژه جدید را برای کاهش بیکاری در دست کار دارند. و تا به حال 16 مجتمع ورزشی در این شهر ساخته شده است که هشت‌تای آنها مخصوص بانوان بوده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسوی ( پنج شنبه 88/6/12 :: ساعت 2:27 صبح )

»» بدون شرح



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سیدموسوی ( پنج شنبه 88/6/12 :: ساعت 2:22 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کلامی گوهر بار از شهدا
تجملگرایی بر خلاف نظر ‏رهبر ‏انقلاب در ‏صداوسیما ترویج میشود
با سریالهای سکسی به ایران حمله کنید
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 107375